Magyar   English

A programról top

Nyerj tapasztalatot egy nemzetközi egészségügyi szolgáltatónál!


A Marketing Kihívás a cégünk által elindított gyakornoki program, melynek nem titkolt célja, hogy tehetséges, a marketing iránt érdeklődő fiatalok szakmai kibontakozását segítse. Felvázoltunk Neked 4 munkakört a marketing világából, 4 érdekes kihívást. Válaszd ki azt, amelyik Neked a legjobban tetszik és jelentkezz egy személyes interjúra!

 

Érdeklődésedtől függően választhatsz Online Marketinges, Offline Marketinges, Marketing Elemző és Brand management munkakörök közül. Ezek részletesebb leírását a Pozíciók menüpont alatt találod!

 

A 3 hónapos gyakornoki program során, 5 fős marketing csapat segítségével szerezhetsz gyakorlati tapasztalatot az online-, offline marketing, marketing kutatás, vagy brand management területén!

 

Ha kedvet kaptál, regisztrálj itt!

 

Pozíciók


Manapság az online felületek használata minden kampányban kötelező, így nélkülözhetetlen, hogy a marketing területen dolgozók rendelkezzenek átfogó online ismerettel, a technikai megvalósítás hátterével és rálátásuk legyen a “best practice”-ekre.
 
Ha van affinitásod a honlapok készítéséhez / tervezéséhez, ki tudod aknázni a közösségi média adta lehetőségeket, jól tájékozódsz a neten, ez lehet a Te pozíciód! Csatlakozz cégünk online csapatához!
 
Napi feladataid közé tartozik majd:
- a versenytárs honlapok elemzése,
- honlapok, social site-ok tervezése, kivitelezésében való részvétel, blogok vezetése,
- online lehetőségek felkutatása, online együttműködések realizálása,
- online kampányok felépítése,
- online aktivitások mérése, elemzése és riportok elkészítése.

Jó ötleteid vannak? Ráérzel a dolgok fontosságára? Esetleg jól tárgyalsz és meg tudod győzni a partnereidet? Ezek egy jó marketinges ismérvei, amire minden csapatban szükség van. Bontakoztasd ki tehetséged, tárgyalj hirdetések áráról, építs kapcsolatokat, találd ki a stratégiát!
 
Az offline marketinges feladata, hogy a kampányotokat illetve a stratégiát egységes keretbe foglalja, partnerkapcsolatokat alakítson ki, felkutassa az offline lehetőségeket, eldöntse melyik magazinban ill. újságban érdemes hirdetni.
 
Napi feladataid közé tartozik majd:
- a versenytárs cégek offline hirdetéseinek elemzése,
- hirdetési felületek, lehetőségek felkutatása,
- offline marketing stratégia felépítése, kreatív megoldások kidolgozása,
- dealek, barterek kidolgozása, partnerkapcsolatok kialakítása,
- belső marketing kommunikációs anyagok összeállítása.

Egy jó marketinges csapatban biztosan szükség van valakire, aki ismeri a piacot, érti a piaci mechanizmusokat, jó elemzőképességgel rendelkezik és fontos tényekkel tudja segíteni a csapat munkáját. Az igazán jó ötletet csak a piac pontos ismeretével lehet megtalálni. Ha magadra ismertél a leírásban, ez lehet a Te pozíciód!
 
Napi feladataid közé tartozik majd:
- átfogó piackutatás, konkurenciaelemzés készítése,
- a piaci rések, lehetőségek megtalálása,
- a csapattársak folyamatos támogatása a projekt során,
- elemzések és riportok készítése.

Ha nem tudsz választani a marketing online és az offline területe között, de érdekel, hogy egy márka átfogó marketingkommunikációja hogyan valósítható meg a gyakorlatban, válaszd a Brand management területet!
A Brand management feladata, hogy a gondozásában lévő termékhez / szolgáltatáshoz kapcsolódó marketingtevékenységet úgy irányítsa, hogy a márka a lehető legkedvezőbb forgalmat érje el.
 
Napi feladataid közé tartozik majd:
- átfogó marketing kampányok kidolgozása (offline és online eszközök összehangolásával),
- külső és belső kommunikációs anyagok tervezése, kivitelezése,
- versenytársak feltérképezése, adatgyűjtés,
- PR kapcsolatok építése, PR cikkek írása,
- közreműködés kiállítások, rendezvények megszervezésében.

Regisztrálj top




Név:

E-mail:

Telefon:

Írd be a kódot: captcha

Egyetem:

Érdeklődés:

CV / motivációs levél